PIEKIELNE WĘŻE!

WJAZD ANTYCHRYSTA W TRZECIE TYSIĄCLECIE! 


DZIAŁANIE SZATANA WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE TO TEMAT RZEKA!


NIE CHODZI TU TYLKO O NIECZYSTOŚĆ SEKSUALNĄ!




Illuminati!


Ubieranie się na czarno dla Szatana i przed Paragnomenem nieświadomie w Schizofrenii!


Aaliyah – We Need A Resolution Feat. Timbaland (2001)





Zachęcam do uważnego obejrzenia teledysku, wsłuchania się w brzmienie i tekst. Futurystyczny instrumental! Diabły odczuwają pożądanie kobiety! To poważna sprawa, bo upadłe anioły bardzo atakują łono kobiet! Gwałty, aborcja, łajdactwo, samogwałt, masturbacja, prostytucja i więcej! Kobieta rodzi ludzi! Nawet jak jest dziewicą i nie jest powołana do macierzyństwa, jest atakowana i kuszona seksualnie! Córki ludzkie bardzo im się podobają! Choć zły duch jest bezpłciowy, odczuwa pożądanie seksualne! Anioły (upadłe anioły) są w większości rodzaju męskiego! BÓG jest Duchem! Anioły i dusze również są bezpłciowe. Jesteśmy stworzeni na obraz i podobieństwo PANA STWÓRCY!

Zbuntowane anioły kuszą seksualnie (nękają) kobiety (młode) w snach i oczywiście normalnie przybierają postać węża (węża grzechotnika)! Pełzają po częściach intymnych i chcą wzbudzić chęć na nieczystą seksualność! Z jego paszczy (ludzkiej) wyciekał śluz i wtedy pożerał zmysłowo moje ramię! Taki miałam krótki sen (koszmar)!

Raz jak leżałam w ciągu dnia (nie spałam) to ten wielki czarny wąż ze snu, który miałam w 2008 roku, oplótł moje biodra i ścisnął mnie tak, że poczułam ból! Jak odstąpił i znikł, wstałam i poszłam do łazienki i wtedy zobaczyłam, że krwawię! To nie był początek miesiączki! Jeszcze przez jakiś czas czułam na ciele ten uścisk węża! Pojawił się nagle dookoła miednicy i naprawdę czułam miażdżenie wewnątrz tzn. w układzie rozrodczym! To działo się rzeczywiście! Ten czarny wąż jeszcze kilka razy jak leżałam, pełzał przy mnie i po mnie, bym chciała…! To jest obrzydliwe doznanie, którego nie chce się czuć, ale trzeba te udręki znosić! Nie skuszą mnie do obrzydliwości! Nie dajcie się skusić! Wiele razy sprawiali, bym czuła rozkosz i podniecenie seksualne! Ja tego nie pragnę! To nie moja zboczona fantazja! Ja wybrałam inne życie, ale diabły wciskają mi swoje! To dla mnie wielkie cierpienie, bo ja pragnę czuć wiecznie najwyższą rozkosz, czyli duchową! Miałam jeszcze jedno okropne zdarzenie z upadłym aniołem, jak byłam przytomna i leżałam, który przybrał postać węża: Oplótł mnie również duży wąż, ale barwy zielonej z łuskami i czułam zgniatanie! Nie miał pyska węża tylko głowę (oblicze demoniczne) trochę ludzkie, ale nieopisanie szpetne! Diabeł przygniatał tą obrzydliwą twarzą mój wzgórek łonowy! Chwilę to potrwało i zniknął!

✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤